FAQ
1. Jak dodać ofertę imprezy sylwestrowej?
Aby dodać ofertę imprezy sylwestrowej do bazy portalu e-Sylwester.pl, postępuj według następujących kroków:
- Kliknij ten link – otworzy się nowa podstrona.
- Wypełnij formularz rejestracyjny, podając wymagane dane. Rejestracja w serwisie jest konieczna, by zamieścić ofertę sylwestrową.
- W formularzu wybierz interesujący Cię pakiet - tu znajdziesz opis pakietów (po przewinięciu strony w dół).
- Wykonaj przelew na kwotę za wybrany pakiet. Dane do przelewu otrzymasz w e-mailu z potwierdzeniem rejestracji.
- Zaloguj się na tej stronie, podając login i hasło wybrane podczas rejestracji.
- W panelu administracyjnym kliknij zakładkę „Oferty” w lewym menu, a następnie przycisk „Dodaj ofertę” po prawej stronie.
- Gdy uzupełnisz wszystkie informacje o imprezie sylwestrowej, kliknij przycisk na dole „Dodaj ofertę”.
- Po zaksięgowaniu przelewu na koncie i po akceptacji Twojej oferty przez administratora będzie ona widoczna w bazie serwisu e-Sylwester.pl.
2. Ile czasu trzeba czekać na publikację oferty sylwestrowej w serwisie e-Sylwester.pl?
Oferty sylwestrowe można dodawać od razu po rejestracji w serwisie, jednak – ze względów bezpieczeństwa – są one widoczne dopiero po ich zweryfikowaniu przez administratora.
Warunkiem publikacji oferty jest ponadto zaksięgowanie opłaty za wybrany pakiet na naszym koncie bankowym.
3. Czy dodawanie ofert jest bezpłatne?
Dodawanie ofert jest płatne. Wysokość opłaty zależy od wybranego pakietu:
- Pakiet PODSTAWOWY – 37 zł brutto rocznie,
- Pakiet SREBRNY – 57 zł brutto rocznie,
- Pakiet ZŁOTY – 97 zł brutto rocznie,
- Pakiet PLATYNOWY – 970 zł lub 770 zł brutto rocznie.
Szczegółowy opis pakietów znajduje się na tej stronie.
4. Czy wszystkie oferty są akceptowane?
Oferty, które nie są tematycznie związane z serwisem, oraz oferty bez opisu lub ze zdjęciami, które nie nadają się do publikacji (słaba jakość zdjęć), są odrzucane.